Little Feat - Skin It Back
Gefilmd in de Grugahalle in Essen in 1977, slechts een paar dagen voor de opname van hun legendarische live-album 'Waiting For Columbus', legt deze show de klassieke line-up van Little Feat uit de jaren zeventig onder leiding van wijlen Lowell George op het hoogtepunt van hun krachten vast. .