Louis Armstrong's Black & Blues
Het verhaal van het leven van Louis Armstrong vanuit zijn eigen perspectief, geschetst aan de hand van nooit eerder gehoorde persoonlijke opnames en archiefbeelden. De film belicht kanten van Armstrong die tot nu toe slechts weinigen gezien hebben: het muzikale fenomeen, de burgerrechtenactivist en de wereldberoemde artiest.