LUST OF LIEFDE
Door Astors vrolijke volhardendheid verspilt hij zijn enige kans op de liefde van zijn kinderliefde, Mila. Hij is ervan overtuigd dat hij meer ervaring met vrouwen nodig heeft en schakelt haar ex-beste vriendin Cali in om hem te leren hoe hij vrouwen het hof maakt. Samen ontleden ze zijn mislukkingen en probeert Astor op eigen wijze vrouwen versieren. Terwijl Astor verschillende mogelijkheden afweegt, ontdekt hij de oorzaak van de breuk tussen Cali en Mila, waarna de drie hun ideeën over de liefde moeten bijstellen.