Lykke Li - Live at The Oxford Art Factory
Li werd in 1986 geboren in Ystad, Skåne, Zweden, en groeide op door artistieke ouders; haar moeder was fotograaf, haar vader is muzikant. Hier treden ze op 4 januari 2011 op in The Enmore Theatre in Sydney, Australië.