Lynyrd Skynyrd - Live at Soundstage
Met een ruggengraat van zuidelijke rock en country, gepassioneerde Van Zant-zang en kenmerkende gelaagde gitaren, levert Lynyrd Skynyrd vertolkingen van hun iconische klassiekers Sweet Home Alabama en That Smell die je zullen wegblazen.