Madonna - Confessions Tour
De Confessions Tour, in zijn geheel gefilmd in de Londense Wembley Arena tijdens Madonna's wereldwijd uitverkochte 25-city Confessions Tour (2006's meest opbrengende tour wereldwijd), bevat nummers uit de hele carrière van de koningin, maar richt zich grotendeels op Confessions On A Dance Floor.