Simpsons, The: Maggie Simpson in "The Longest Daycare"
In deze Oscar-genomineerde korte film van The Simpsons moet Maggie een drukke eerste dag overleven op de dagopvang. Als Marge haar afzet op de Ayn Rand School voor Peuters wordt bij Maggie gemiddelde intelligentie vastgesteld. Ze mag niet spelen met de begaafde kinderen en wil ontsnappen aan haar lijmetende klasgenoten. Maar als ze bevriend raakt met een rups, wordt het haar missie om die te redden van een gewetenloze, vlinderplettende peuter.