Manson Family Massacre
In 1969 pleegt de sekte van Charlie Manson een serie gewelddadige moorden, die zijn hoogtepunt bereikt met de brute moord op actrice Sharon Tate en een aantal van haar vrienden op het adres 10050 Cielo Drive. In 1992 trekt rockzangeres Margot Lavigne dit huis in. Maar het leven wordt al snel een helse nachtmerrie als bovennatuurlijke krachten Margot en haar bandleden achtervolgen.