Marco Barrientos - Ilumina en Vivo
Marco Barrientos is niet alleen een internationaal bekende spreker, maar ook een evangelisch christelijke muziekartiest. Hij is genomineerd voor verschillende Latin Grammy Awards en heeft meerdere Premios ARPA gewonnen.