Maren Morris: Reimagined
Kijk hoe Maren Morris drie van haar grootste hits in een nieuw jasje steekt met de invloedrijke producer Dave Cobb uit Nashville. Countryster Morris, bekend om haar experimenten met pop- en dancemuziek, legt de betekenis achter 'GIRL', 'The Bones' en 'The Middle' uit en geeft elk nummer een akoestische behandeling. In deze opnames draait het allemaal om de zang. “Ik mis dat in de popmuziek”, zegt ze, “dat het niet alleen maar draait om de tracks en een goed verzorgde productie. Maar gewoon, uit volle borst zingen.”