Mata Hari The Naked Spy
Ontdek hoe Mata Hari de meest beruchte spion van WO I werd. Dit is de eerste film met Mata Hari-brieven die meer dan 100 jaar geheim werden gehouden! Was ze een gevaarlijke agent of een slachtoffer dat verstrikt was geraakt in een klimaat van schuld terwijl de Eerste Wereldoorlog voortsleepte?