Max 2: White House Hero
Max krijgt een baan in het Witte Huis, terwijl Butch, de diensthond van de geheime dienst, op zwangerschapsverlof is. Max ontmoet TJ, een jongen van 12 jaar en zoon van de president. Omdat zijn vader zo bekend is, probeert hij uit alle macht een normaal leven te leiden. Tijdens een staatsbezoek van de Russische president en zijn dochter Alexandra (Alex), wordt TJ gevraagd haar tijdens haar bezoek te vergezellen. TJ raakt bevriend met Alex, maar wanneer zij in de problemen komen, helpt Max hen uit de penarie!