Meet Me In The Bathroom
Meet Me in the Bathroom dompelt je onder in de muziekscene in New York aan het begin van de 21ste eeuw. Je ziet nooit eerder vertoonde beelden van artiesten zoals Yeah Yeah Yeahs, The Strokes, Interpol en LCD Soundsystem. Deze film vindt vlak na de aanslagen op 11 september plaats en vertelt hoe een nieuwe generatie voor een muzikale heropleving voor New York zorgde, die de hele wereld overging.