Melody Gardot - Live at The Olympia Paris
'Live At The Olympia Paris', gefilmd in oktober 2015, legt Melody Gardot vast tijdens een concert in de legendarische locatie uit het Belle Époque-tijdperk in de Franse hoofdstad. De show richt zich vooral op nummers van haar meest recente album 'Currency Of Man' en de 'My One And Only Thrill' van 2009 met een paar verrassingsnummers die voor een goede maatstaf liggen.