Michael Franti and Spearhead - Live At Bank Of America Pavilion 2014
Michael Franti wordt erkend als een pionier in de muziekindustrie. Franti en Spearhead hebben een wereldwijd publiek gewonnen door middel van tournees en optredens. Het 'Live at the Bank of America Pavilion 2014' is een van die memorabele concerten.