Michael Franti and Spearhead - Live in Sydney
Dit energieke optreden van 10 nummers in het Hordern Pavillion in Sydney, Australië, getuigt van de wereldwijde aantrekkingskracht van Michael Franti en Spearhead. Deze voorstelling geeft je een gevoel van eenheid en optimisme, de belangrijkste boodschappen van Franti.