Microbe & Gasoline
Microbe is een verlegen jongen die vaak helemaal opgaat in zijn tekeningen. Benzine is een slimme, inventieve knul die midden in het jaar op school verschijnt. De twee worden gelijk dikke vrienden en weten allebei dat ze de naderende zomervakantie niet met hun families willen doorbrengen. Met een motor uit een grasmaaier en wat planken bouwen ze hun eigen "auto" en gaan op avontuur op de Franse wegen.