Midnight in the Garden of Good and Evil
Het belangrijkste Kerstfeest van Savannah eindigt met een knal! wanneer de vriendelijke gastheer Jim Williams (Kevin Spacey) een man doodschiet. Het feest is over, het mysterie kan beginnen. Regisseur Clint Eastwoodverweeft moord, mysterie en voodoo in deze weelderige bewerking van de bestseller van John Berendt, gebaseerd op waargebeurde feiten. Spacey enJohn Cusack, als journalist te gast in het decadente en excentrieke Savannah, staan aan kop van een puike cast met ondermeer Jack Thompson, Alison Eastwood en The Lady Chablis. Voor "een van de beste Amerikaanse films van het jaar" (Boston Herald), spreken we af in de Midnight in the Garden of Good and Evil.