Miguel Bose - Papitour
Drie keer durende 2007 brengt Latin Grammy Nominated Miguel Bose ons een concertfilm van zijn concert tour optreden in Plaza Toros De Las Ventas, Spanje. Papitour toont de grootste hits van Bose, waaronder de hitsingles Nena en Morena Mia.