Mijn vader de moordenaar
Nina's vader komt na 15 jaar vrij voor de moord op haar moeder. Hij heeft altijd beweerd onschuldig te zijn en Nina heeft hem altijd geloofd. Terwijl ze de waarheid probeert te achterhalen, wordt ze het volgende doelwit van de echte moordenaar.