Minor Threat - Live
Minor Threat speelde in juni 1983 een van zijn laatste shows in de 930 Club in Washington DC; ze zouden maar één keer spelen in DC. Twee jaar later werden de banden van de 930-show samen gemonteerd en bracht Dischord Records ze uit in 1986.