Molly Moon
De jonge Molly Moon woont in een weeshuis vlak buiten Londen waar ze vaak botst met de onaardige directrice Miss Adderstone. Nadat ze in de bibliotheek een boek over hypnose heeft gevonden, oefent ze hiermee dagelijks. Tot ze Miss Adderstone zo kan afleiden dat ze kan ontsnappen en op zoek kan gaan naar haar vriend Rocky, die pas is geadopteerd.