Monster Trucks
Tripp is een senior op high school die goed trucks kan bouwen en iets ongelofelijks ontdekt - een benzineslurpend wezen, Creech. Om zijn ondeugende nieuwe vriend te beschermen, verstopt Tripp Creech onder de motorkap van zijn laatste creatie en maakt zo een echte, superkrachtige Monster Truck! Samen gaat dit onwaarschijnlijke duo snelheidsduivels op een wilde, onvergetelijke reis om Creech terug te brengen bij zijn familie. Monster Trucks is een leuk, hilarisch, oprecht avontuur dat nooit vertraagt.