Morrissey - Morrissey 25 Live
Morrissey 25: Live is een legacy concertfilm die de 25 jaar van de solocarrière markeert van een van 's werelds meest iconische en raadselachtige artiesten. Gemaakt tijdens Morrissey's meest intieme optreden in decennia in Los Angeles op 2 maart 2013.