Mozart in Love
In het jaar 1788 ontvlucht Wolfgang Amadeus Mozart de frustrerende en bevoorrechte elite van Wenen om enkele weken door te brengen in Praag. Zijn onconventionele aanwezigheid ontketent al snel een reeks dramatische en tragische gebeurtenissen, aangestoken door een verboden romance met de jonge sopraan Zuzanna. Omringd door lust, geweld en intriges vindt Mozart inspiratie voor de creatie van zijn opera-meesterwerk Don Giovanni.