Muddy Waters' Blues Band - Live At Rockpalast: Live At Westfalenhalle Dortmund
De formatie die Muddy Waters bij dit concert vergezelde, was een van de allerbeste. In Westfalenhalle Dortmund op 10 december 1978 voor de Rockpalast-opname van Muddy Waters, fascineerde de machtige zang en zijn prachtige charisma op het podium het publiek.