Mysterious Masterpiece: Hidden in Plain Sight
Mysterious Masterpiece onderzoekt het verbazingwekkende leven en werk van de 17de-eeuwse Nederlandse meester Johannes Torrentius,een vrijdenker en libertijn,veroordeeld wegens godslastering.Slechts een van zijn schilderijen overleeft: Stilleven met een hoofdstel (1614).Een mysterie voor wetenschappers.Tot op heden heeft niemand kunnen uitleggen hoe Torrentius zo'n fotografische perfectie bereikte.