Nas - Live At House Of Blues Chicago 2008
Nas is een Amerikaanse hiphopartiest, producer, acteur en ondernemer. Deze live concertopname in het House of Blues in Chicago bestaat uit uitstekende uitvoeringen van hits als Street Dreams, If I Ruled the World, Get down en meer.