Nas - Live From the Kennedy Center
Toen Nas nog maar 19 jaar oud was, componeerde hij wat een van de meest bepalende meesterwerken van hiphop zou worden, Illmatic. Ter gelegenheid van zijn 20-jarig jubileum levert Nas een opvallend optreden naast het National Symphony Orchestra in het Kennedy Center in Washington DC.