Nocturne 29
Nocturno 29 begint waar No compteu amb els dits is geëindigd: met een wit scherm en de materialiteit van de vertoning. Het gaat dieper in op de toekomstige Eisenstein-achtige structuur van Portabella’s films die niet worden geleid door lineaire tijd, maar een reeks autonome scènes.