North Sea Jazz Cruise
Marcus Miller komt aan in de haven en gaat aan boord van het schip MS Rotterdam. Het is een speciale dag die wacht... De eerste cruise die Kopenhagen, Göteborg en Warnmünde, Oslo, Hamburg zal aandoen om uiteindelijk aan te meren in Rotterdam op de openingsavond van het prestigieuze North Sea Jazz Festival. Ondertussen verandert het schip in de grootste jazzclub ter wereld. Op het programma staa...