Onder vrienden
Richard, Gilles en Philippe zijn al bijna 50 jaar vrienden. Tijdens een zomer, gaan ze, met hun partners, zeilen op een prachtige zeilboot, richting het Mediterrane eiland Corsica. Maar alles verloopt niet altijd soepel aan boord, vooral niet omdat elk stel hun eigen problemen heeft, en het weer ook een aantal verrassingen in petto heeft.