Na de gebeurtenissen in Iron Man 3 is Trevor Slattery een beruchte man. Hij zit ook opgesloten in een zwaarbewaakte gevangenis. Gelukkig is hij nu een beroemdheid waardoor hij hier beschermd wordt. De acteur gaat graag akkoord met een diepte-interview met een documentairemaker.