Paniek op de prairie
Wanneer een hebberige schurk van plan is de "Patch of Heaven" melkveehouderij in te pikken, slaan drie vastberaden koeien, een karate-trappende hengst genaamd Buck, en een bonte bende van beesten de poten ineen om hun thuis te redden. De inzet is hoog als deze onwaarschijnlijke beestenboel alles op het spel zet en de strijd aangaat met een geheimzinnige boevenbende.