Paolo Conte: It's wonderful
De Italiaanse zanger, pianist, componist en tekstschrijver is Paolo Conte is al decennia lang een beroemde muzikale persoonlijkheid. Zijn muziek heeft de kracht om, net als een mooie film, verhalen te vertellen en emoties op te wekken. Hij is door de New York Times ook wel vergeleken met Tom Waits en Randy Newman.