Paranormal Activity 3
In Paranormal Activity 3 gaan we terug naar het begin, en de spanning om te snijden is. De camera’s leggen het bloedstollende moment vast waarop de zusjes Katie en Kristie voor het eerst worden geterroriseerd door het kwaad. Hou je vast, want deze angstaanjagende thriller is een afrader van jewelste voor hartpatiënten en van het laatste kwartier hou je voorgoed nachtmerries.