Paris when it sizzles
William Holden beeldt een scenarist uit die over drie dagen een script klaar moet hebben. Wanneer hij zijn secretaresse Audrey Hepburn vraagt om te helpen bij het uitdenken van ideeën, komt ze met een potpourri van absurde ideeën. Prachtig gefilmd in Parijs door de befaamde regisseur Claude Renoir.