Passion - Everything Glorious
De film Europa-Konzert uit Praag werd op 28 augustus 2012 uitgebracht door de studio van Euroarts. Deze live-opname legt alle opwinding vast van de Passion-bijeenkomst in 2006, gehouden in Nashville, Tennessee, voor een menigte van meer dan 18.000 studenten.