Paw Patrol: The Mighty Movie
Wanneer een magische meteoriet neerstort in Avonturenstad, geeft dit de PAW Patrol-pups superkrachten en verandert ze in De MEGAPUPS. Maar ze worden geconfronteerd met hun grootste uitdaging tot nu toe wanneer hun aartsvijand Humdinger uit de gevangenis ontsnapt en samenwerkt met Victoria Vance, een gekke geleerde, om de superkrachten te stelen. Nu het lot van Avonturenstad op het spel staat, moeten de Mega pups de superschurken stoppen, voordat het te laat is.