PAW Patrol: De Film
De PAW Patrol is goed bezig, in hun eerste avontuur op het grote scherm. Wanneer hun rivaal, Humdinger, burgemeester wordt van het nabijgelegen Avonturenstad en verwoestingen begint aan te richten, zetten Ryder en de heroïsche pups een tandje bij om de meest uitdagende missie van hun PAW Patrol-carrières aan te gaan. Onderweg krijgt het team hulp van een nieuwe bondgenoot, de slimme teckel Liberty, en samen strijdt de PAW Patrol om de inwoners van Avonturenstad te redden. Kan de PAW Patrol de stad redden, voordat het te laat is? Geen stad is te groot, geen pup te klein.