Phases of Matter
Artsen, werknemers en levenloze bewoners van het staatsziekenhuis Cerrahpasa in Istanbul vormen een eigen parallelle wereld. Terwijl de camera door de gangen van het ziekenhuis dwaalt, reist hij van de operatiekamer naar het mortuarium, tussen leven en andere toestanden, het reële en het virtuele.