Phenomenal Handclap Band - Live at Santos Party House
De Phenomenal Handclap Band bracht hun funkadelische preek naar Santos Party House voor de releaseparty van hun titelloze debuut. Ondanks de kortheid van hun set, bracht het collectief de geest van hun album samen.