Pieter Konijn 2: Stad Op Stelten
In Pieter Konijn 2: Stad Op Stelten, is de geliefde schurk terug. Bea, Thomas en de konijnen zijn nu een geïmproviseerd gezin, maar hoe hij ook zijn best doet, het lukt Peter niet om zijn ondeugende reputatie van zich af te schudden. Hij gaat op onderzoek uit buiten de tuin en vindt zichzelf in een wereld waar zijn ondeugd wordt gewaardeerd, maar wanneer zijn familie alles op het spel zet om...