Pixar Short Films Collection, Vol. 1
Puur genieten van de ware kunst van het verhalen vertellen, van de hand van de creatieve geesten die ons al eerder wisten te verrassen met Toy Story, Monsters En Co, Finding Nemo en nog veel meer. Met revolutionaire animaties, onvergetelijke muziek en personages waar je van gaat houden, hebben deze korte films de wereld van animaties en entertainment veranderd op een manier waar mensen van alle leeftijden nog jarenlang plezier aan zullen beleven.