Plaisir d’amour en Iran
Hoe praat je over de liefde terwijl je naar een moskee staart, of hoe praat je over architectuur wanneer je in bed ligt? Deze korte film is een soort variatie op de relatie tussen Pomme en Ali Darius uit One Sings The Other Doesn’t van Agnès Varda.