Poison - 7 Days Live
Dit fantastische live-optreden, vastgelegd in Hammersmith Apollo in Londen in 1993, werd gefilmd tijdens Poison's Native Tongue wereldwijde tour en bevat hits van dat album, evenals klassieke nummers Unskinny Bop, Stand, Until You Suffer Some (Fire And Ice) en het powerballad-anthem, Every Rose Has Its Thorn.