Pokémon: De kronieken van Arceus
Een bezoek aan de Sinnoh regio verandert in een avontuur waar veel vanaf hangt wanneer Ash, Pikachu en hun vrienden hun krachten bundelen met machtige Pokémon om een dreiging het hoofd te bieden. Wanneer Ash, Goh en Dawn een geheimzinnig bericht ontvangen van de Mythische Pokémon Arceus, gaan ze samen met Brock naar Mount Coronet op onderzoek. Daar treffen ze een woeste Heatran aan en de aanvoerders van Team Galactic, die erop gebrand zijn om hun verdwenen leider te vinden door een poort tussen dimensies te openen. Met een trio van Legendarische Pokémon en Sinnoh Kampioen Cynthia aan hun zij, krijgen onze helden veel hulp, maar ze hebben ook alle hulp nodig om te voorkomen dat Sinnoh wordt vernietigd.