Polaris
Hayat is een ervaren zeevrouw die over de Noordpool zeilt, ver weg van de mensen en haar moeilijke jeugd in Frankrijk. Maar wanneer haar kleine zusje Leila bevalt van een dochtertje Inaya, ligt de belofte van een nieuw begin in het verschiet.