Portnoy Sheehan Macalpine Sherinian - Live in Tokyo
Deze release van prog-supergroep Portnoy / Sheehan / MacAlpine / Sherinan legt een live-uitvoering vast van het ensemble, opgenomen in Tokio. Nummers die in de release zijn opgenomen, zijn onder meer 'Change Of Seasons: I. The Crimson Sunrise, 'Been Here Before' en nog veel meer.