Preggoland
Nadat al haar vriendinnen al kinderen hebben, denken ze na een misverstand dat Ruth ook zwanger is. Ze merkt dat iedereen ineens aardiger is en besluit mee te spelen - maar hoe lang houdt ze dat vol?